19 Haziran 2012 Salı

Ne boksunuz siz lan?

Kendimi tanıtacak bir yazı yazmaya karar vermiştim, biliyorum. Ama vazgeçtim, hayatımda hiçbir bok yok. Yalnızca 2 ay öncesine kadar fazla asosyal tiptim, 7 ay öncesine kadar hapishane görünümlü dağ başında bir okulda okuyordum. 
2. dönem okul değiştirdim ve yeni okulumu cidden sevdim. Ve küfretmeyi sevmeyen bir insan olarak söylüyorum ki, Zıbar'ı siktir ettim. 2 yıl önce çıktığım eski sevgilimdir kendisi. Onu çok sevmiş olduğumu kesinlikle inkar edemem ama dün ask.fm'inde gördüklerim gözlerimi faltaşı gibi açıp "oha yok artık" dememe sebep oldu. Tüm o aptal, umursamaz, popüler, havalı görünüşünün altındaki küçük gerzek çocuğu sevmiştim. Her zaman mutlu görünürdü ve insanları, mutlu olduğuna inandırmakta ustaydı ama ben onun nasıl hissettiğini her defasında anlardım. Ve bunu başaran çok az kişiden biriydim. Şu bir gerçek ki, onun hüzünlü yanını sevmiştim. Şimdi, 1 yıldır konuşmuyoruz ve aramızda geçen son diyalog:
"Ben, seni seviyorum"
"Ne diyeceğimi bilemiyorum.." 
idi. Ve tahmin ettiğiniz üzere zıbar, 2. cümlenin sahibiydi. O da beni severdi, hayvan gibi severdi hatta. 60 kişiyle çıkıp sadece birine aşık olmuştu, ve o "biri" de bendim. Anlatabildim mi?
Yeap.

Önceki 2 blogumu okuyor olsaydınız, neredeyse tüm yazılarımın içine zıbar'ın girdiğini fark ederdiniz. Bu defa öyle olmayacak. Belki bu, okuduğunuz son zıbar adı olabilir. Çünkü değişmeye karar verdim. İnsanlar sizden nefret eder ve sizi ezerken, siz bunları umursamayıp sürekli birilerini özlerseniz bir gün, ve bu yıllar sürerse eğer; Bir durup düşünün. Ne boksunuz siz lan? deyin onların gözlerinin içine bakarak. Ve insanları umursamamaya devam edin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder