21 Haziran 2012 Perşembe

Peri Kızı

Elbiseler denedim. Prenses ve deniz kızlarına aitti. Turkuaz ve pudra pembesiydi. Durmadı üstümde, uzun geldi, bol geldi, saçma geldi, çocuksu geldi. Kimse beğenmedi. 
Birini sevdim. Masallardan fırlamış değildi, gerçekçi de sayılmazdı. Entrikalarla dolu lise dizilerinden daha kalitesizdi. Uyduruk, saçma, inanması güçtü ama gerekliydi.
Bir arkadaş edindim. Alıngan ve nazikti. Dokunsan kırılacak ama ezdikçe eski haline dönecek, yara almayacak gibiydi. Her zamankinden daha çaresizceydi.

Sonra susmayı denedim. Az özenli, çok can acıtan bir şeydi. Düşüncelerimi duysunlar istemedim. Kimseye bahsetmedim. Ve biliyor musun? Bu hepsinden daha iyi geldi.

2 yorum:

  1. Damn it ! my friend this writing is wonderfull i♥it :D And you have got skill for writing

    good Luck...

    YanıtlaSil